6 augustus 2017

Succesvolle ZZP’ers

Als ondernemer wil je maar een ding. En dat is succesvol zijn. Of het nu gaat om impact, omzet, innovatie of groei. Toch loopt het niet altijd zoals je wilt. Herken je een van onderstaande situaties? Neem gerust contact met ons om op jouw situatie te bespreken. Dan kunnen wij een mooi programma voor je samenstellen.

Van briljant idee naar een start

Ze noemen je een ideeëngenerator. Als je een idee hebt, wil je dat ook direct uitwerken en uiteindelijk blijf je hangen in de eerste fase en wordt het idee niet concreet. Maar je wilt het wel. Tijd om het een anders te doen lijkt me.

Wij bieden je je een wekelijkse portie focus om ook echt bezig te zijn met je bedrijf en door te zetten naar de concrete fase.

Meer info en inschrijven

Van chaos naar structuur

Je bent al een tijdje bezig met je plannen om als zzp’er te starten. Je familie en vrienden vertellen je ook dat je hier echt geschikt voor bent omdat je altijd zo ondernemend bent. Je hoofd tolt en duizelt omdat het zo vol zit. Waar ga je beginnen?

Ondernemen Werkt! levert je in hapklare brokken de informatie die je nodig hebt om de chaos om te zetten in structuur en succesvol te starten.

Meer info en inschrijven

Je bent al gestart met ondernemen

Jij bent echt een stoere. Je bent namelijk al begonnen met je bedrijf en je hebt het helemaal in je hoofd hoe je het gaat doen. Je doet het ook en loopt ook regelmatig aan tegen het feit dat je weer aanpassingen moet doen omdat het toch anders gaat en je vooral niet hebt nagedacht over een aantal keuzes die je moet maken als ondernemer. Denk bijvoorbeeld aan de focus die je kiest in het begin. Je marketingstrategie of de manier waarop je je klantsysteem inricht.

Wij helpen je graag de juiste keuzes te maken, doelen te stellen en succesvoller te ondernemen.

Wil je hier meer over weten en een afspraak maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek  klik hier.

Meer focus op je omzet

Je werkt jezelf een slag in de rondte en hebt het gevoel alle ballen hoog te moeten houden. Je wilt tenslotte geen enkele type klant uitsluiten. Als je niet kiest wordt er voor je gekozen, zeggen ze wel eens. Het is belangrijk om je focus aan te brengen op het product of de dienstverlening waar je een goed gevoel bij hebt, het beste bij je past, van goede kwaliteit is en waar je ook nog blij van wordt.

Om je inzicht te geven in de focus die je moet aanbrengen, hebben wij een speciaal programma. Wil je meer weten en een afspraak maken voor een intake klik hier.